Filters

Ruilen & retourneren

Je kunt alle reguliere artikelen retourneren. Houd er wel rekening mee dat je bij hygiëne-artikelen de verzegeling niet verbreekt, anders moet je alsnog de kosten voor dit artikel betalen.

Wanneer je een maatwerkartikel hebt gekocht kun je deze niet retourneren. Denk bijvoorbeeld aan een op maat gemaakte sta-opstoel of aangepaste rollator. Wanneer er sprake is van een maatwerkproduct geven we dit specifiek aan.
Je kunt jouw artikel(en) terugsturen aan:

Vegro Zorgservices 
Antwoordnummer 10033 
2220 VB Katwijk

Eventueel kun je gebruik maken van het Retourformulier voor verkoopartikelen of het Modelformulier voor herroeping. Voeg dit formulier toe aan je retournering.

Je kunt er ook voor kiezen om, na overleg met onze afdeling verkoop, het artikel te laten ophalen door onze logistieke dienst. In dit laatste geval zullen wij een bedrag van € 17,50 in rekening brengen.
Je kunt jouw leen- of huurhulpmiddel na gebruik inleveren bij een van onze winkels of uitleenpunten.

Of dien hier een ophaalverzoek in om je geleende of gehuurd hulpmiddelen op te laten halen.

Je kunt ook contact opnemen via ons telefoonnummer 0900 - 288 77 66 (lokaal tarief) voor het maken van een ophaalafspraak.

Hierbij geldt in principe standaard dat wij jouw hulpmiddelen de volgende dag al kunnen ophalen (met uitzondering van zondagen). Onze medewerkers helpen jou graag verder. 
Kocht je een artikel? Dan gelden de 14 dagen om te herroepen vanaf het moment dat je het artikel ontving. Leende of huurde je een artikel? Dan gelden de 14 dagen om te herroepen vanaf het moment dat de leen- of huurovereenkomst inging. Mogelijk brengt Vegro je kosten in rekening tot het moment van herroeping.
Vegro betaalt het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling.

Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. De verzendkosten van de heenzending worden enkel terugbetaald als de gehele bestelling wordt geretourneerd. De verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed. Terugbetaling gebeurt met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.
Ben jij, net als wij, zuinig op het milieu? Lever jouw oude, elektrische en elektronische apparaten in bij de gemeentelijke afvalstraat, of kijk welke bestaande inleverpunten er bij jou in de buurt zijn. Je kunt jouw oude apparaten ook bij onze winkels inleveren.
Vegro brengt alleen kosten in rekening wanneer het artikel niet meer de bedoelde functie kan vervullen. Na retourontvangst van uw artikel(en) controleren wij deze. Wanneer er sprake is van beschadiging(en) of het artikel is onvolledig retour ontvangen brengen wij u op de hoogte van de kosten.
Alle vragen

Ruilen & retourneren

Op deze pagina vind je vragen die onze klanten vaak stellen over het ruilen en retourneren van zorgproducten. Let op: er is een verschil in wijze van retourneren tussen koopproducten en gehuurde of geleende hulpmiddelen. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op. 

WhatsApp

Binnen 30 minuten reactie.

Op werkdagen van 08.00 - 22.00 uur. 

In het weekend van 08.00 - 19.00 uur.

Stuur WhatsApp

Contactformulier

Binnen 1 werkdag een reactie. 

Stuur bericht

Via telefoon

7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.

Bel (lokaal tarief): 0900 - 2 88 77 66

Nieuwsbrief
Geef uw e-mailadres op en ontvang onze gratis nieuwsbrief.
Laden
Laden