Garantie en service
Welke service kan Vegro mij bieden?
Bekijk hier alle diensten van Vegro.
Vegro heeft een breed assortiment koopproducten op voorraad en levert binnen drie werkdagen. Verder kun je bij ons hulpmiddelen huren en gratis lenen via je zorgverzekering.
Onze klantenservice staat altijd voor je klaar via het gratis telefoonnummer. Ook beschikt Vegro over winkels en uitleenpunten in heel Nederland.
Vegro heeft een breed assortiment koopproducten op voorraad en levert binnen drie werkdagen. Verder kun je bij ons hulpmiddelen huren en gratis lenen via je zorgverzekering.
Onze klantenservice staat altijd voor je klaar via het gratis telefoonnummer. Ook beschikt Vegro over winkels en uitleenpunten in heel Nederland.
Heb ik garantie op de door mij aangeschafte artikelen via de Vegro webwinkel?
Vegro hanteert de regels die zijn gebaseerd op de wettelijke garantie. Dat betekent dat een artikel moet voldoen aan de verwachtingen, anders zijn wij wettelijk verplicht dit kosteloos te herstellen of te vervangen.
Je kunt het artikel dan kosteloos aan ons retourneren. Voor sommige artikelen geldt ook een fabrieksgarantie.
Je kunt het artikel dan kosteloos aan ons retourneren. Voor sommige artikelen geldt ook een fabrieksgarantie.
Wat zijn de voorwaarden om een beroep te kunnen doen op garantie?
Vegro leidt de garantietermijn af uit de gemiddelde levensduur van het artikel. Daarvoor hebben wij een geldig aankoopbewijs van je nodig. Je kunt aanspraak maken op je garantie door contact op te nemen met onze klantenservice.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Vervelend dat je een klacht hebt. We denken graag met je mee over een oplossing. Bel hiervoor de klantenservice.
Via onze contactpagina kun je schriftelijk een klacht indienen. Ons klachtenreglement vind je in onze algemene voorwaarden. Je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.
Via onze contactpagina kun je schriftelijk een klacht indienen. Ons klachtenreglement vind je in onze algemene voorwaarden. Je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.
Wat kan ik doen als ik vind dat mijn klacht niet goed is opgelost?
Mocht een klacht helaas niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, dan heb je de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Service & garantie
Op deze pagina vind je vragen die onze klanten vaak stellen over service en garantie. Je ziet welke diensten Vegro aanbiedt, wat de voorwaarden voor garantie zijn, maar ook hoe je een klacht in kunt dienen als je vindt dat je niet goed geholpen bent. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.
Binnen 30 minuten reactie.
Op werkdagen van 08.00 - 22.00 uur.
In het weekend van 08.00 - 19.00 uur.