Verzending & Bezorging
Ik heb met spoed een hulpmiddel nodig. Wat moet ik doen?
Voor een leenproduct via je zorgverzekering: bestel vandaag voor 21:00 uur, dan heb je het artikel de volgende werkdag in huis. Wanneer je een artikel aanvraagt of koopt kun je het meestal direct meenemen. Heb je het artikel direct nodig, maar kun je het niet ophalen of is de winkel gesloten? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice.
Wat zijn de levertijden van koopartikelen?
De levertijd van voorradige koopartikelen is drie werkdagen. Wij nemen contact met je op wanneer de artikelen niet op voorraad zijn.
Wat zijn de levertijden van huur- en leenartikelen?
Bestel je vandaag voor 21:00 uur, dan heb je het artikel de volgende werkdag in huis. Wanneer je een artikel aanvraagt in de winkel of in een uitleenpunt kun je het meestal direct meenemen.
Kan ik ook een artikel thuis laten bezorgen?
Ja, je kunt alle artikelen thuis laten bezorgen. Leenartikelen via de zorgverzekering leveren wij gratis aan huis. Voor koop- en huurartikelen betaal je bezorgkosten. De hoogte van deze kosten is afhankelijk van de bestelde artikelen.
Kan ik mijn bestelling zelf ergens ophalen?
Ja, dat kan voor hulpmiddelen die je leent of huurt wanneer je je bestelling telefonisch plaatst. Onze klantenservice kan de beschikbaarheid nakijken en eventueel een reservering voor je plaatsen. Je kunt je bestelling dan ophalen in een Vegrowinkel.
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan mijn eigen adres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. In het bestelproces kunt u opgeven dat u de artikelen wilt laten bezorgen op een ander adres. Let op: dit is alleen mogelijk als u een accounthebt. Als u als gast bestelt, kunt u deze optie niet selecteren.
Wat als mijn bestelling met gekochte hulpmiddelen vertraagd is?
Indien het door overmacht Vegro niet lukt na drie werkdagen het door u bestelde artikel te leveren op de door u aangegeven locatie, zal Vegro er alles aan doen om u per e-mail of telefoon op de hoogte te brengen van deze vertraging.
Wanneer we een artikel via de post toesturen krijg je een Track & Trace code om het pakket te volgen. Hou deze ook goed in de gaten om te zien waar het pakket is. PostNL laat sinds juli 2022 geen ‘niet-thuis briefjes’ meer achter. Het is daarom extra belangrijk om via de link na te gaan waar het pakket is.
Wanneer we een artikel via de post toesturen krijg je een Track & Trace code om het pakket te volgen. Hou deze ook goed in de gaten om te zien waar het pakket is. PostNL laat sinds juli 2022 geen ‘niet-thuis briefjes’ meer achter. Het is daarom extra belangrijk om via de link na te gaan waar het pakket is.
Kan er ook geleverd worden buiten Nederland?
Na telefonisch overleg met de afdeling Verkoop (te bereiken via 0900- 2 88 77 66) kan worden nagegaan of het mogelijk is om in het land van uw keuze te leveren.
Wat zijn de bezorgkosten voor koopartikelen?
De bezorgkosten voor een bestelling onder de € 50,- vallen onder het PostNL-tarief van € 6,95. Bestellingen vanaf € 50,- worden kosteloos bezorgd.
Verzending, bezorging & spoed
Bij Vegro hanteren we snelle levertermijnen, zodat jij je hulpmiddelen zo snel mogelijk in huis hebt. De bezorgtarieven verschillen wanneer je een artikel koopt, huurt of leent. Daarnaast leveren wij met spoed. Heb je direct een hulpmiddel nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Binnen 30 minuten reactie.
Op werkdagen van 08.00 - 22.00 uur.
In het weekend van 08.00 - 19.00 uur.