Veelgestelde vragen betalen
Op welke wijze kan ik in de (web)winkel betalen?
Online kan je betalen met iDEAL en creditcard. Voor leenhulpmiddelen wordt de betaling geregeld via jouw zorgverzekering.
In de Vegro winkels kan je betalen met je bankpas of contant geld.
In de Vegro winkels kan je betalen met je bankpas of contant geld.
Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Voor leen- en huurartikelen:
Je kunt je bestelling alleen telefonisch annuleren of wijzigen. Dit kan tot het moment dat het product bij jou is bezorgd.
Voor koopartikelen:
Je kunt je bestelling alleen telefonisch annuleren of wijzigen. Dit kan niet meer als de bestelling verzonden is.
Je kunt je bestelling alleen telefonisch annuleren of wijzigen. Dit kan tot het moment dat het product bij jou is bezorgd.
Voor koopartikelen:
Je kunt je bestelling alleen telefonisch annuleren of wijzigen. Dit kan niet meer als de bestelling verzonden is.
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Als je bij Vegro hulpmiddelen wilt lenen via jouw zorgverzekering of wilt huren, moet je een account aanmaken. Voor het kopen van een product is dit niet nodig.
Er zijn voordelen aan het aanmaken van een account: je kunt je persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen en je hebt eenvoudig toegang tot je orderhistorie van koopartikelen.
Er zijn voordelen aan het aanmaken van een account: je kunt je persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen en je hebt eenvoudig toegang tot je orderhistorie van koopartikelen.
Kan ik persoonlijk advies krijgen bij mijn keuze?
Ja, dat kan. Je kunt persoonlijk advies krijgen in een van onze zorgwinkels, waar onze specialisten je graag helpen. Wil je liever een hulpmiddel in je eigen omgeving uitproberen? Dan komt onze adviseur graag bij je thuis langs. Bekijk hierde mogelijkheden.
Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om telefonisch advies te krijgen van onze klantenservice. Zo ontvang je altijd advies dat past bij jouw situatie.
Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om telefonisch advies te krijgen van onze klantenservice. Zo ontvang je altijd advies dat past bij jouw situatie.
Hoe werkt de betaling voor een hulpmiddel dat ik huur of leen?
Voor leenartikelen:
De hulpmiddelen die je leent, worden vergoed door jouw zorgverzekeraar. Vegro regelt de volledige afhandeling voor je, zodat jij er zelf geen omkijken naar hebt.
Voor huurartikelen:
We factureren elke vier weken. Eventuele borg die voor een product is betaald, wordt verrekend op de laatste factuur. Je ontvangt de factuur elke vier weken per e-mail of per post, afhankelijk van de contactgegevens die bij ons bekend zijn.
De hulpmiddelen die je leent, worden vergoed door jouw zorgverzekeraar. Vegro regelt de volledige afhandeling voor je, zodat jij er zelf geen omkijken naar hebt.
Voor huurartikelen:
We factureren elke vier weken. Eventuele borg die voor een product is betaald, wordt verrekend op de laatste factuur. Je ontvangt de factuur elke vier weken per e-mail of per post, afhankelijk van de contactgegevens die bij ons bekend zijn.
Kan ik voor iemand anders een hulpmiddel bestellen?
Ja, je kan ook een hulpmiddel lenen voor iemand anders, bijvoorbeeld als je mantelzorger of ergotherapeut bent. We hebben daarvoor wel enkele gegevens nodig van de persoon voor wie het hulpmiddel bestemd is, zoals geboortedatum, adres, en medische informatie. Zo zorgen we dat het juiste hulpmiddel bij de juiste persoon terechtkomt.
Bestellen & betalen
Bij Vegro kun je eenvoudig artikelen bestellen via onze website of in één van onze winkels. Heb je vragen over het bestelproces? Bekijk dan de veelgestelde vragen hieronder.
Binnen 30 minuten reactie.
Op werkdagen van 08.00 - 20.00 uur.
In het weekend van 08.00 - 18.00 uur.