Veelgestelde vragen over bestellen en betalen
Hoe kan ik een artikel zoeken?
Je kunt een artikel opzoeken door gebruik te maken van de zoekbalk bovenaan de pagina. Je voert simpelweg de naam van het artikel in en klikt daarna op het vergrootglas.
Je kunt ook een product opzoeken door gebruik te maken van de tabbladen in het menu bovenaan homepage.
Je kunt ook een product opzoeken door gebruik te maken van de tabbladen in het menu bovenaan homepage.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je kunt een artikel zoeken door gebruik te maken van de zoekbalk bovenaan de pagina. Je voert in waar je naar op zoek bent en klikt daarna op enter. Het hele assortiment van Vegro vind je hier. Je kunt daar filteren op leenproducten, koopproducten en huurproducten.
Op welke wijze kan ik in de (web)winkel betalen?
Online kun je betalen met Ideal, Riverty (Afterpay) en met een creditcard. Voor leenproducten hoef je niet te betalen. De betaling wordt gedaan door je zorgverzekering.
In de Vegrowinkels kun je ook betalen met bankpas en met contant geld.
In de Vegrowinkels kun je ook betalen met bankpas en met contant geld.
Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Je kunt je bestelling alleen telefonisch annuleren. Je kunt deze bestelling niet meer annuleren als deze al verzonden is.
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Als je hulpmiddelen wilt huren of wil lenen via je zorgverzekering bij Vegro moet je een account aanmaken (houd je BSN bij de hand). Je hoeft geen account aan te maken voor het plaatsen van een koopbestelling.
Er zitten voordelen aan het aanmaken van een account: je kunt je persoonlijke gegevens bekijken en eventueel wijzigen en je kunt je orderhistorie gemakkelijk terugvinden.
Er zitten voordelen aan het aanmaken van een account: je kunt je persoonlijke gegevens bekijken en eventueel wijzigen en je kunt je orderhistorie gemakkelijk terugvinden.
Zijn de vermelde prijzen inclusief btw?
Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.