Filters

Veelgestelde vragen over garantie en service

Bekijk hier alle diensten van Vegro.

Vegro heeft een breed assortiment koopproducten op voorraad en levert binnen drie werkdagen. Verder kun je bij ons hulpmiddelen huren en gratis lenen via je zorgverzekering.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar via het gratis telefoonnummer. Ook beschikt Vegro over winkels en uitleenpunten in heel Nederland. 
Vegro hanteert de regels die zijn gebaseerd op de wettelijke garantie. Dat betekent dat een artikel moet voldoen aan de verwachtingen, anders zijn wij wettelijk verplicht dit kosteloos te herstellen of te vervangen.

Je kunt het artikel dan kosteloos aan ons retourneren. Voor sommige artikelen geldt ook een fabrieksgarantie.
Vegro leidt de garantietermijn af uit de gemiddelde levensduur van het artikel. Daarvoor hebben wij een geldig aankoopbewijs van je nodig. Je kunt aanspraak maken op je garantie door contact op te nemen met onze klantenservice.
Vervelend dat je een klacht hebt. We denken graag met je mee over een oplossing. Bel hiervoor de klantenservice.

Via onze contactpagina kun je schriftelijk een klacht indienen. Ons klachtenreglement vind je in onze algemene voorwaarden. Je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.
Mocht een klacht helaas niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, dan heb je de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Nieuwsbrief
Geef uw e-mailadres op en ontvang onze gratis nieuwsbrief.
Laden
Laden