Veelgestelde vragen over klachten

Via onze contactpagina kunt u een klacht insturen. Een brief of telefonisch contact met het hoofdkantoor behoort ook tot de mogelijkheden. Ons klachtenreglement vindt u in onze algemene voorwaarden. U krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.
U krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.
Mochten een klacht onverhoopt niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, dan hebt u de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. U kunt dit eventueel doen via de website sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr
Laden
Laden
Waarom Vegro?
Uit voorraad leverbaarUit voorraad leverbaar
Snelle leveringSnelle levering
Met ruim 60 winkels altijd in de buurtMet ruim 60 winkels altijd in de buurt
Klantenservice 24/7Klantenservice 24/7 0900 - 2 88 77 66 
Winkels
  • Bezoek één van onze winkels.
  • Altijd een winkel bij u in de buurt!
Vegro Nieuwsbrief
Ontvang regelmatig tips over positieve gezondheid en blijf op de hoogte van de laatste aanbiedingen en evenementen.

Max. 1 nieuwsbrief per week, uitschrijven altijd mogelijk


Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten