Motiveren en coachen

Gemotiveerde medewerkers of cliënten die zelfstandig goede en persoonlijk passende beslissingen nemen, dat willen we toch allemaal? Hoe stimuleert u dit?

Beschrijving
De problemen van een ander; we weten er zelf vaak 100 oplossingen voor te bedenken. Maar redenen te meer om deze goede raad niet op te volgen vanuit het perspectief van je medewerker of cliënt. Het is belangrijk toe te werken naar een situatie waarin u de ander begeleid naar persoonlijk passende oplossingen met een bevredigend resultaat voor de medewerker of cliënt in kwestie. Hierbij is niet de adviserende rol, maar een coachende rol van essentieel belang. Een rol waarbij u mensen begeleid bij het ontdekken van de eigen motivatie tot gedragsverandering.
Deze training is deels gebaseerd op inzichten uit het boek van ‘Motiveren kun je leren’ van Pauline Dekker en Wanda de Kanter.

Inhoud
Deze training bestaat uit twee trainingsdagen, waarin u kennis maakt met de verschillende aspecten van coachen volgens motiverende gespreksvoering
Tijdens deze training leert u;
de basisvaardigheden van het coachen;
inzicht in het verschil tussen de rol als mentor/adviseur en coach;
omgaan met ineffectieve gedragspatronen;
een coaching gesprek op te bouwen;
gericht feedback te geven en ontvangen.

Doelgroep
De training is bedoeld voor mensen die geen of beperkte basiskennis van coachen hebben, maar wel medewerkers of klanten/cliënten moeten of willen coachen
Laden
Laden
Waarom Vegro?
Uit voorraad leverbaarUit voorraad leverbaar
Snelle leveringSnelle levering
Met ruim 60 winkels altijd in de buurtAltijd in de buurt
Klantenservice 24/7Klantenservice 24/7 0900 - 2 88 77 66 
Winkels
  • Bezoek één van onze winkels.
  • Altijd een winkel bij u in de buurt!
Vegro Nieuwsbrief
Ontvang regelmatig tips over positieve gezondheid en blijf op de hoogte van de laatste aanbiedingen en evenementen.

Max. 1 nieuwsbrief per week, uitschrijven altijd mogelijk


Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten