Filters

Garantie, onderhoud en reparatie van rollators



Garantieprocedures rollator

Een rollator moet doen wat jij ervan mag verwachten. Dat betekent dat hij goed moet werken gedurende jouw gebruik. Is dit toch niet het geval? Is de rem van jouw rollator bijvoorbeeld kapot? Moet de remkabel van jouw rollator vervangen worden? Dan houden wij ons aan de regels die zijn gebaseerd op wettelijke garantie. Wat betekent dit voor jou?

Blijkt de rollator niet aan de verwachtingen te voldoen, dan zijn wij wettelijk verplicht dit kosteloos te herstellen of een vervangend product te leveren. Je kunt het product dan kosteloos aan ons retourneren.

Indien je aanspraak wil maken op jouw wettelijke garantie, kun je contact opnemen met de afdeling Verkoop van Vegro op 0900 - 288 77 66.

Onderhoud aan de rollator

Om jouw rollator zo goed en lang mogelijk te kunnen gebruiken, is het belangrijk om deze jaarlijks een onderhoudsbeurt te geven. De volgende punten moeten dan onder andere gecontroleerd worden:

  • .Zijn de remmen goed afgesteld en niet versleten?
  • .Zijn de moeren nog goed aangedraaid?
  • .Zijn de banden niet versleten?
  • .Is alles goed gesmeerd?
  • .Heeft het frame geen gebreken?

Reparatie van de rollator

Ga jij graag eropuit? Zorg dan altijd dat jouw rollator in orde is. Wil je controleren of jouw rollator nog veilig en goed werkt? Bezoek ons dan in de dichtstbijzijnde zorgwinkel. Mocht jouw rollator iets mankeren, zoals de remkabels die vervangen moet worden of een reparatie aan de rem van de rollator, dan sturen wij deze op naar onze technische dienst. Zij zullen de rollator dan voor jou repareren. Je krijgt dan tijdelijk een vervangende rollator.

Zoek je aanvullend advies?

Lees al onze artikelen over rollators!

Nieuwsbrief
Geef uw e-mailadres op en ontvang onze gratis nieuwsbrief.
Laden
Laden