Verzending & bezorging
Annuleren
Zodra u een bestelling wilt annuleren neemt u onmiddelijk contact op met de afdeling Verkoop. Is uw bestelling al verzonden kan er niet meer worden geannuleerd, wel kunt u na ontvangst conform onze voorwaarden de artikelen retour zenden.
Levertijden
Bij artikelen die op voorraad zijn is de levertijd drie werkdagen. Indien de artikelen niet op voorraad zijn, nemen wij contact hierover met u op. Voor uitleenartikelen geldt: Bij een online en telefonische bestelling geldt: vandaag besteld, de volgende werkdag in huis. Wanneer u een hulpmiddel aanvraagt in de Winkel of in een Uitleenpunt, dan kunt u het in de meeste gevallen direct meenemen. De voorwaarden vindt u in onze Algemene voorwaarden.
Thuisbezorgen
Bestelde koop-, leen of huurartikelen kunt u tegen transportkosten thuis laten bezorgen. De hoogte van de transportkosten is afhankelijk van de bestelde artikelen. Wij werken met Post.nl voor kleine zendingen. Grotere artikelen, zoals bedden, hometrainers, rollators, rolstoelen, scootmobielen en sta-opstoelen worden door onze chauffeur bij u bezorgd. Hij zal u eventueel helpen met monteren.
Wat als u niet thuis bent?
Afhankelijk van het bestelde artikel wordt de bezorging verzorgd door een chauffeur van ons of door PostNL. In het geval wij zelf bij u aan de deur komen en u er niet bent, krijgt u een kaartje in de bus waarop staat dat u ons kunt bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken.Betreft de bezorging een postpakket via PostNL, dan zal de postbode proberen het pakket te bezorgen bij uw buren. Na een tweede tevergeefse bezorgpoging krijgt u van PostNL een melding dat u een nieuwe bezorgafspraak kan maken.
Op een ander adres laten bezorgen
In het bestelproces kunt u opgeven dat u de artikelen wilt laten bezorgen op een ander adres.
Track en Trace
Track & Trace is een handige manier om uw zending met barcode online te volgen. Het enige wat u nodig heeft is de barcode en de postcode van u als ontvanger. Eerst wordt er door Vegro bepaald of uw bestelling met PostNL of door Vegro zelf bezorgd wordt. Pas als iets via PostNL verzonden wordt krijgt u de track&trace code.
Vertraging tijdens verzending
Indien door overmacht het Vegro niet lukt na drie werkdagen het door u bestelde artikel te leveren op de door u aangegeven locatie, zal Vegro er alles aan doen om u via e-mail of telefonisch op de hoogte te brengen van deze vertraging.
Levering buiten Nederland
Na telefonisch overleg met de afdeling Verkoop (0900- 2 88 77 66) kan worden bekeken of het mogelijk is om in het land van uw keuze te leveren.
Afhalen in de winkel
Tijdens het bestelproces kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Zij kunnen voor u de beschikbaarheid nakijken en eventueel een reservering doen. Het door u gewenste artikel laat u dan niet verzenden maar kunt u zelf ophalen in een Vegro thuiszorgwinkel of Uitleenpunt naar keuze. Hiermee bespaart u de verzendkosten.
Lenen
Via de Zorgverzekeringswet (Zvw) kan iedere Nederlander een pakket aan verpleegartikelen kosteloos lenen. Dit kan via de webwinkel (onder de kop "Lenen"), via onze Vegro thuiszorgwinkels, Uitleenpunten en via de klantenservice op telefoonnummer 0900 - 2 88 77 66.
Huren
In de webwinkel vindt u onder de kop "Huren" het gehele huurassortiment. U vindt daar ook de huurprijs per dag.
Heeft u nog vragen? Lees dan eens de veelgestelde vragen.