Filters

Verzending & bezorging


Annuleren

Zodra je een bestelling wil annuleren neem je onmiddelijk contact op met de afdeling Verkoop. Is jouw bestelling al verzonden kan er niet meer worden geannuleerd, wel kun je na ontvangst conform onze voorwaarden de artikelen retour zenden.

Levertijden

Bij artikelen die op voorraad zijn is de levertijd drie werkdagen. Indien de artikelen niet op voorraad zijn, nemen wij contact hierover met je op. Voor uitleenartikelen geldt: Bij een online en telefonische bestelling geldt: vandaag besteld, de volgende werkdag in huis. Wanneer je een hulpmiddel aanvraagt in de Winkel of in een Uitleenpunt, dan kun je het in de meeste gevallen direct meenemen. De voorwaarden vind je in onze Algemene voorwaarden.

Thuisbezorgen

Bestelde koop-, leen of huurartikelen kun je tegen transportkosten thuis laten bezorgen. De hoogte van de transportkosten is afhankelijk van de bestelde artikelen. Wij werken met Post.nl voor kleine zendingen. Grotere artikelen, zoals bedden, hometrainers, rollators, rolstoelen, scootmobielen en sta-opstoelen worden door onze chauffeur bij jou bezorgd. Hij zal je eventueel helpen met monteren.

Wat als je niet thuis bent?

Afhankelijk van het bestelde artikel wordt de bezorging verzorgd door een chauffeur van ons of door PostNL. In het geval wij zelf bij je aan de deur komen en je er niet bent, krijg je een kaartje in de bus waarop staat dat je ons kunt bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken.
Betreft de bezorging een postpakket via PostNL, dan zal de postbode proberen het pakket te bezorgen bij jouw buren. Na een tweede tevergeefse bezorgpoging krijg je van PostNL een melding dat je een nieuwe bezorgafspraak kan maken.

Op een ander adres laten bezorgen

In het bestelproces kun je opgeven dat je de artikelen wilt laten bezorgen op een ander adres.

Track en Trace

Track & Trace is een handige manier om jouw zending met barcode online te volgen. Het enige wat je nodig hebt is de barcode en de postcode van jou als ontvanger. Eerst wordt er door Vegro bepaald of jouw bestelling met PostNL of door Vegro zelf bezorgd wordt. Pas als iets via PostNL verzonden wordt krijg je de track&trace code.

Vertraging tijdens verzending

Indien door overmacht het Vegro niet lukt na drie werkdagen het door jou bestelde artikel te leveren op de door jou aangegeven locatie, zal Vegro er alles aan doen om je via e-mail of telefonisch op de hoogte te brengen van deze vertraging.

Levering buiten Nederland

Na telefonisch overleg met de afdeling Verkoop (0900- 288 77 66) kan worden bekeken of het mogelijk is om in het land van jouw keuze te leveren.

Afhalen in de winkel

Tijdens het bestelproces kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Zij kunnen voor jou de beschikbaarheid nakijken en eventueel een reservering doen. Het door jou gewenste artikel laat je dan niet verzenden maar kun je zelf ophalen in een Vegro thuiszorgwinkel of Uitleenpunt naar keuze. Hiermee bespaar je de verzendkosten.

Lenen

Via de Zorgverzekeringswet (Zvw) kan iedere Nederlander een pakket aan verpleegartikelen kosteloos lenen. Dit kan via de webwinkel (onder de kop "Lenen"), via onze Vegro thuiszorgwinkels, Uitleenpunten en via de klantenservice op telefoonnummer 0900 - 2 88 77 66.

Huren

In de webwinkel vind je onder de kop "Huren" het gehele huurassortiment.  Je vindt daar ook de huurprijs per dag.


Heb je nog vragen? Lees dan eens de veelgestelde vragen.
Waarom Vegro?
Uit voorraad leverbaar
Snelle levering
Winkels door heel Nederland
Winkels
  • Bezoek één van onze winkels.
  • Altijd een winkel bij jou in de buurt!
Vegro Nieuwsbrief
Mis geen van onze acties, nieuwtjes en relevante ontwikkelingen en schrijf je in voor onze nieuwsbrief


Max. 1 nieuwsbrief per week, uitschrijven altijd mogelijk


Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten
Nieuwsbrief
Geef uw e-mailadres op en ontvang onze gratis nieuwsbrief.
Laden
Laden
// Progress for freeshipping