Filters

Veelgestelde vragen over contact en winkels

Vegro Verpleegartikelen B.V.
Adres: Vennestraat 13
Postcode: 2161 LE Lisse
KVK: 27365306
Telefoonnummer: 0900 – 288 77 66 (lokaal tarief)
BTW-nummer: NL821741020B01

 Je kunt contact met ons opnemen via Whatsapp, telefoon of via ons contactformulier. Meer informatie vind je op onze contactpagina.
Vegro heeft winkels en uitleenpunten door heel Nederland. Kijk hier voor het complete overzicht en de openingstijden.
Ja, al onze winkels zijn volledig toegankelijk voor mensen met een beperking.
Leuk dat je interesse hebt om bij ons te werken! Je kunt solliciteren via de Vegro vacaturesite.
Wanneer je een compliment en/of opmerking hebt over onze producten of dienstverlening, dan horen wij het graag! Breng ons in beide gevallen gerust op de hoogte door contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Bij Vegro doen we ons best om jou zo goed mogelijk te helpen. Ben je toch niet tevreden over een product of onze service? Laat het ons weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Je kunt een klacht op de volgende manieren indienen:

  • telefonisch via onze Klantenservice: 0900-288 77 66

  • via het contactformulier op onze website (kies als onderwerp “Klacht, idee, compliment”)

  • per e-mail naar kwaliteit@vegro.nl

  • per post naar:
    Vegro Verpleegartikelen B.V.
    t.a.v. afdeling Kwaliteit
    Postbus 227
    2160 AE Lisse

We nemen je klacht zo snel mogelijk in behandeling en geven binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.

Ben je het niet eens met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Bekijk ook ons volledige Klachtenreglement (PDF).

Nieuwsbrief
Geef uw e-mailadres op en ontvang onze gratis nieuwsbrief.
Laden
Laden