Veelgestelde vragen over contact en winkels
Wat zijn de contactgegevens en bedrijfsgegevens van Vegro?
Adres: Vennestraat 13
Postcode: 2161 LE Lisse
KVK: 27365306
Telefoonnummer: 0900 – 288 77 66 (lokaal tarief)
BTW-nummer: NL821741020B01
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van Vegro?
Waar vind ik de dichtstbijzijnde Vegro winkel?
Ik heb een beperking. Zijn de Vegro zorgwinkels toegankelijk voor mij?
Hoe kan ik solliciteren bij Vegro?
Waar kan ik een compliment of opmerking kwijt?
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Bij Vegro doen we ons best om jou zo goed mogelijk te helpen. Ben je toch niet tevreden over een product of onze service? Laat het ons weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Je kunt een klacht op de volgende manieren indienen:
telefonisch via onze Klantenservice: 0900-288 77 66
via het contactformulier op onze website (kies als onderwerp “Klacht, idee, compliment”)
per e-mail naar kwaliteit@vegro.nl
per post naar:
Vegro Verpleegartikelen B.V.
t.a.v. afdeling Kwaliteit
Postbus 227
2160 AE Lisse
We nemen je klacht zo snel mogelijk in behandeling en geven binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Ben je het niet eens met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Bekijk ook ons volledige Klachtenreglement (PDF).