Uit voorraad leverbaar
Snelle levering
Gratis verzending vanaf €50
Wuzzi Alert Navi startpakket wit Nr. A16366
Omschrijving
Het mobiele alarm van Wuzzi Alert® zorgt ervoor dat je altijd en overal veilig bent. Met slechts één druk op de SOS-knop, weet de ontvanger direct waar jij je bevindt, en kun je met elkaar praten. De alarmapparaatjes werken op basis van een Wuzzi Alert® abonnement en behoeven geen installatie. Na het opladen is het mobiele alarm direct klaar voor gebruik. Hierdoor kun je zowel binnen en buiten in heel Nederland en alle andere EU-landen alarmeren. Zo wordt je bewegingsvrijheid een stuk groter!
Alarmapparaatje Navi
Wuzzi Alert® biedt diverse type mobiele alarmapparaatjes aan, zoals de Navi met een eigentijdse vormgeving. Je draagt de Navi via een karabijnhanger aan jouw hals of kleding of met een halskoord om de hals. De Navi is met een gewicht van 55 gram erg licht. Ook is de Navi straalwaterdicht, wat betekent dat jij ermee kunt douchen. De Navi wordt geleverd inclusief handig oplaadstation - bij het opladen volgt uit de luidspreker de melding: 'de batterij wordt opgeladen'. De Navi is geschikt voor het 4G-netwerk. Je hebt de keuze uit twee kleuren: wit of zwart.
Inhoud verkpakking: Wuzzi Alert® Navi, oplaadstation, stekker, oplaadkabel, halskoord, karabijnhanger & klikring, gebruiksaanwijzing.
Wuzzi Alert® abonnement
De mobiele alarmapparaatjes van Wuzzi Alert® werken op basis van een abonnement. Bij Wuzzi Alert® kun je kiezen uit twee verschillende soorten abonnementen. Namelijk een Wuzzi Alert® Sociaal- of een Professioneel abonnement. Je kunt beide abonnementen maandelijks opzeggen, of omzetten in de andere abonnementsvorm.
Wuzzi Alert® Sociaal abonnement € 9,95 per maand
Bij een Sociaal abonnement worden bij een SOS-alarm je contactpersonen (dit zijn meestal jouw familie, buren of mantelzorgers) één-voor-één afgebeld tot iemand de alarmoproep accepteert. Hierbij is je positie bekend en kan je met elkaar praten. De kosten voor dit abonnement zijn € 9,95 per maand, en € 0,10 per minuut voor een SOS-alarmeringsgesprek.
Wuzzi Alert® adviseert minimaal twee contactpersonen aan je alarmeringslijst van dit abonnement toe te voegen. Het aantal contactpersonen dat je kunt toevoegen is onbeperkt. Elk contactpersoon waarvan je het mailadres opgeeft kan met de beveiligde inloggegevens toegang krijgen tot 'Mijn Wuzzi' en zo eenvoudig gegevens inzien en/of wijzigen.
Wuzzi Alert® Professioneel abonnement € 14,95 per maand
Bij een Professioneel abonnement krijg je bij een SOS-alarm direct contact met de centralist van de alarmcentrale van Wuzzi Alert®. Die in geval van een levensbedreigende situatie direct 112 voor je zal inschakelen en één van je contactpersonen informeert. Bij een niet levensbedreigende situatie zal de centralist je contactpersonen één-voor-één afbellen. De kosten voor dit abonnement zijn € 14,95 per maand, en € 0,10 per minuut voor een SOS-alarmeringsgesprek.
Wuzzi Alert® adviseert minimaal twee contactpersonen aan je alarmeringslijst van dit abonnement toe te voegen. Het aantal contactpersonen dat je kunt toevoegen is onbeperkt. Elk contactpersoon waarvan je het mailadres opgeeft kan met de beveiligde inloggegevens toegang krijgen tot 'Mijn Wuzzi' en zo eenvoudig gegevens inzien en/of wijzigen.
Vindbaar en veilige zone
Wanneer bijvoorbeeld kinderen, mensen met een handicap of dementie een Wuzzi Alert® alarm bij zich dragen, hebben ze alle bewegingsvrijheid, terwijl ze wel vindbaar zijn voor hun naasten of verzorgers. Dankzij de gps-functionaliteit op de Wuzzi Alert® alarmapparaatjes is hun locatie eenvoudig te monitoren via de 'Mijn Wuzzi' app. Ook kan er een veilige zone ingesteld worden. Denk hierbij aan een zone van de leefomgeving of een vaste wandel- of fietsroute. Wanneer de veilige zone verlaten wordt, worden de contactpersonen één-voor-één afgebeld met de melding dat de veilige zone verlaten is en op welke locatie.
Mijn Wuzzi app
Via de 'Mijn Wuzzi' app of door in te loggen in het klantenportaal 'Mijn Wuzzi', kunnen zowel jij als jouw contactpersonen – mits ze deze bevoegdheid hebben gekregen – eenvoudig jouw gegevens inzien en wijzigen. Zo kunnen zij zien of de dienstverlening verbonden is en hoe vol de batterij van het alarmapparaatje nog is. En kunnen zaken als contactpersonen toevoegen of verwijderen, het aanpassen van de belvolgorde, het aanmaken van een veilige zone en het wijzigen van de adresgegevens, eenvoudig zelf in 'Mijn Wuzzi' worden geregeld.
Zowel de app als het online klantenportaal 'Mijn Wuzzi' beschikken over een 'Help' menu, waarin het gebruik van 'Mijn Wuzzi' wordt uitgelegd. Tevens geeft dit 'Help' menu antwoord op de meest gestelde vragen. De app 'Mijn Wuzzi' is zowel voor iOS als Android beschikbaar.
Wuzzi Alert® Klantenservice
Wuzzi Alert® beschikt over een uitstekende klantenservice, waar je voor al jouw vragen en/of opmerkingen terecht kunt. De Wuzzi Alert® Klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 tot 19.00 uur, en op zaterdag van 09.30 tot 16.00 uur telefonisch op +31 (0)88 – 800 77 88. Mailen kan natuurlijk ook naar info@wuzzialert.nl, je ontvangt dan uiterlijk binnen twee werkdagen een reactie.
Alarmapparaatje Navi
Wuzzi Alert® biedt diverse type mobiele alarmapparaatjes aan, zoals de Navi met een eigentijdse vormgeving. Je draagt de Navi via een karabijnhanger aan jouw hals of kleding of met een halskoord om de hals. De Navi is met een gewicht van 55 gram erg licht. Ook is de Navi straalwaterdicht, wat betekent dat jij ermee kunt douchen. De Navi wordt geleverd inclusief handig oplaadstation - bij het opladen volgt uit de luidspreker de melding: 'de batterij wordt opgeladen'. De Navi is geschikt voor het 4G-netwerk. Je hebt de keuze uit twee kleuren: wit of zwart.
Inhoud verkpakking: Wuzzi Alert® Navi, oplaadstation, stekker, oplaadkabel, halskoord, karabijnhanger & klikring, gebruiksaanwijzing.
Wuzzi Alert® abonnement
De mobiele alarmapparaatjes van Wuzzi Alert® werken op basis van een abonnement. Bij Wuzzi Alert® kun je kiezen uit twee verschillende soorten abonnementen. Namelijk een Wuzzi Alert® Sociaal- of een Professioneel abonnement. Je kunt beide abonnementen maandelijks opzeggen, of omzetten in de andere abonnementsvorm.
Wuzzi Alert® Sociaal abonnement € 9,95 per maand
Bij een Sociaal abonnement worden bij een SOS-alarm je contactpersonen (dit zijn meestal jouw familie, buren of mantelzorgers) één-voor-één afgebeld tot iemand de alarmoproep accepteert. Hierbij is je positie bekend en kan je met elkaar praten. De kosten voor dit abonnement zijn € 9,95 per maand, en € 0,10 per minuut voor een SOS-alarmeringsgesprek.
Wuzzi Alert® adviseert minimaal twee contactpersonen aan je alarmeringslijst van dit abonnement toe te voegen. Het aantal contactpersonen dat je kunt toevoegen is onbeperkt. Elk contactpersoon waarvan je het mailadres opgeeft kan met de beveiligde inloggegevens toegang krijgen tot 'Mijn Wuzzi' en zo eenvoudig gegevens inzien en/of wijzigen.
Wuzzi Alert® Professioneel abonnement € 14,95 per maand
Bij een Professioneel abonnement krijg je bij een SOS-alarm direct contact met de centralist van de alarmcentrale van Wuzzi Alert®. Die in geval van een levensbedreigende situatie direct 112 voor je zal inschakelen en één van je contactpersonen informeert. Bij een niet levensbedreigende situatie zal de centralist je contactpersonen één-voor-één afbellen. De kosten voor dit abonnement zijn € 14,95 per maand, en € 0,10 per minuut voor een SOS-alarmeringsgesprek.
Wuzzi Alert® adviseert minimaal twee contactpersonen aan je alarmeringslijst van dit abonnement toe te voegen. Het aantal contactpersonen dat je kunt toevoegen is onbeperkt. Elk contactpersoon waarvan je het mailadres opgeeft kan met de beveiligde inloggegevens toegang krijgen tot 'Mijn Wuzzi' en zo eenvoudig gegevens inzien en/of wijzigen.
Vindbaar en veilige zone
Wanneer bijvoorbeeld kinderen, mensen met een handicap of dementie een Wuzzi Alert® alarm bij zich dragen, hebben ze alle bewegingsvrijheid, terwijl ze wel vindbaar zijn voor hun naasten of verzorgers. Dankzij de gps-functionaliteit op de Wuzzi Alert® alarmapparaatjes is hun locatie eenvoudig te monitoren via de 'Mijn Wuzzi' app. Ook kan er een veilige zone ingesteld worden. Denk hierbij aan een zone van de leefomgeving of een vaste wandel- of fietsroute. Wanneer de veilige zone verlaten wordt, worden de contactpersonen één-voor-één afgebeld met de melding dat de veilige zone verlaten is en op welke locatie.
Mijn Wuzzi app
Via de 'Mijn Wuzzi' app of door in te loggen in het klantenportaal 'Mijn Wuzzi', kunnen zowel jij als jouw contactpersonen – mits ze deze bevoegdheid hebben gekregen – eenvoudig jouw gegevens inzien en wijzigen. Zo kunnen zij zien of de dienstverlening verbonden is en hoe vol de batterij van het alarmapparaatje nog is. En kunnen zaken als contactpersonen toevoegen of verwijderen, het aanpassen van de belvolgorde, het aanmaken van een veilige zone en het wijzigen van de adresgegevens, eenvoudig zelf in 'Mijn Wuzzi' worden geregeld.
Zowel de app als het online klantenportaal 'Mijn Wuzzi' beschikken over een 'Help' menu, waarin het gebruik van 'Mijn Wuzzi' wordt uitgelegd. Tevens geeft dit 'Help' menu antwoord op de meest gestelde vragen. De app 'Mijn Wuzzi' is zowel voor iOS als Android beschikbaar.
Wuzzi Alert® Klantenservice
Wuzzi Alert® beschikt over een uitstekende klantenservice, waar je voor al jouw vragen en/of opmerkingen terecht kunt. De Wuzzi Alert® Klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 tot 19.00 uur, en op zaterdag van 09.30 tot 16.00 uur telefonisch op +31 (0)88 – 800 77 88. Mailen kan natuurlijk ook naar info@wuzzialert.nl, je ontvangt dan uiterlijk binnen twee werkdagen een reactie.
Specificaties
Web Sort Order | 970 |
Beoordelingen (0)
Er zijn nog geen beoordelingen.
Benieuwd naar de voorraad van dit product?
Bekijk de winkelvoorraad
Winkelvoorraad