Veelgestelde vragen over scootmobielservice
Is het verplicht om een verzekering af te sluiten voor mijn scootmobiel?
Ja, het is verplicht om Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering (WA) af te sluiten voor je scootmobiel.
Hoe geef ik een opzegging of wijziging door?
Je kunt de opzegging of wijziging telefonisch of schriftelijk doorgeven. Je bereikt ons telefonisch via 0900 – 288 77 66. Je kunt ons e-mailen via verkoopbinnendienst@vegro.nl.
Wil je ons per post bereiken, dan is dit ons adres:
Vegro Verpleegartikelen
T.a.v. Verkoop Binnendienst
Postbus 227
2160 AE Lisse
Wil je ons per post bereiken, dan is dit ons adres:
Vegro Verpleegartikelen
T.a.v. Verkoop Binnendienst
Postbus 227
2160 AE Lisse
Zijn losse reparaties en hulp onderweg mogelijk zonder een pechhulppakket?
Ja, dit is mogelijk maar de kosten kunnen hiervoor snel oplopen. Een lekke band repareren kost bijvoorbeeld al snel meer dan € 100,-. Voor reparaties met spoed kun je zelf met Scootmobiel Hulpdienst contact opnemen. Voor reparaties zonder spoed kun je ook bij Vegro terecht. Bel 0900 – 288 77 66 voor meer informatie.
Ik heb al een persoonlijke WA-verzekering, moet ik alsnog een verzekering afsluiten?
Ja, net als een WA-verzekering voor een auto moet je bij een scootmobiel ook een aparte WA-verzekering afsluiten.