Veelgestelde vragen over scootmobiel pechhulp
Waarom bieden jullie de pechhulp van Scootmobiel Hulpdienst aan?
Naar ons inzicht is Scootmobiel Hulpdienst de beste partij voor pechhulp. Zij kunnen je snel weer op weg helpen met een (nood)reparatie, hebben landelijke dekking en de specialisatie voor scootmobielen.
Is pechhulp verplicht?
Nee, pechhulp is niet verplicht. Maar natuurlijk wel heel handig!
Hoe kom ik aan de app van Scootmobiel Hulpdienst?
Na je aanmelding ontvang je een welkomstpakket met informatie over het installeren en gebruiken van de app.
Zijn losse reparaties en hulp onderweg mogelijk zonder een pechhulppakket?
Ja, dit is mogelijk maar de kosten kunnen hiervoor snel oplopen. Een lekke band repareren kost bijvoorbeeld al snel meer dan € 100,-. Voor reparaties met spoed kun je zelf met Scootmobiel Hulpdienst contact opnemen. Voor reparaties zonder spoed kun je ook bij Vegro terecht. Bel 0900 – 288 77 66 voor meer informatie.
Hoe geef ik en opzegging of wijziging door?
Je kunt de opzegging of wijziging telefonisch of schriftelijk doorgeven. Je bereikt ons telefonisch via 0900 – 288 77 66. Je kunt ons e-mailen via verkoopbinnendienst@vegro.nl.
Wil je ons per post bereiken, dan is dit ons adres:
Vegro Verpleegartikelen
T.a.v. Verkoop Binnendienst
Postbus 227
2160 AE Lisse
Wil je ons per post bereiken, dan is dit ons adres:
Vegro Verpleegartikelen
T.a.v. Verkoop Binnendienst
Postbus 227
2160 AE Lisse