Veelgestelde vragen over huren
Kan ik mijn huurproducten laten bezorgen of zelf afhalen?
U kunt huurproducten online of telefonisch bestellen, of zelf ophalen in een van onze winkels.
Wilt u zelf uw product ophalen? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor u de beschikbaarheid nakijken en eventueel een reservering maken. Het door u gewenste artikel laat u dan niet verzenden, maar kunt u zelf ophalen in een winkel of uitleenpunt naar keuze.
Wilt u zelf uw product ophalen? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor u de beschikbaarheid nakijken en eventueel een reservering maken. Het door u gewenste artikel laat u dan niet verzenden, maar kunt u zelf ophalen in een winkel of uitleenpunt naar keuze.
Wat zijn de levertijden?
Voor huurartikelen geldt: vandaag vóór 21:00 besteld, de volgende werkdag in huis. Wanneer u een hulpmiddel aanvraagt in een winkel of uitleenpunt, dan kunt u het in de meeste gevallen direct meenemen. De voorwaarden vindt u in onze algemene voorwaarden.
Welke gegevens zijn nodig om te kunnen huren?
Laat u een huurproduct bezorgen, of haalt u er een af? Zorg dan dat u een geldig legitimatiebewijs en uw verzekeringspas bij zich heeft.
Hoe duur is het huren van een hulpmiddel?
Bij artikelen die u kunt huren staat de huurprijs vermeld die u per dag betaalt.
Hoe wordt de huurprijs verrekend?
Bij het bestellen van een online huurartikel ontvangt u achteraf een factuur. Borg en bezorgkosten betaalt u direct bij de online-bestelling. Indien u het artikel ophaalt in een van onze winkels hoeft u alleen de borg te voldoen. Elke vier weken ontvangt u een factuur voor de huur.
Wat zijn de transportkosten voor het ophalen na het beëindigen van het huurcontract?
Na het beëindigen van het huurcontract kunnen de artikelen bij u thuis worden opgehaald. Voor het maken van een ophaalafspraak kunt u bellen met de klantenservice via 0900 - 2 88 77 66 (24 uur per dag bereikbaar).
Hoe beëindig ik de huur?
De huur wordt beëindigd op het moment dat het artikel bij Vegro retour is. Dit kan door het artikel terug te brengen in een van onze winkels of het op te laten halen door een van onze chauffeurs. Om een afspraak te maken voor het ophalen van een artikel kunt u contact opnemen met de klantenservice van Vegro, via het telefoonnummer 0900 – 288 77 66.
Kan ik een huurartikel overnemen?
Ja. Als een huurartikel overgenomen wordt, dient het artikel minimaal 4 weken gehuurd te zijn. Bij een overname wordt de huur doorberekend tot en met de dag van overname. Hier komt de overnameprijs nog bovenop. De overnameprijs wordt niet verrekend met de huur. Als u de overnamesprijs wilt weten van het desbetreffende artikel, kunt u contact opnemen met onze klantenservice, via het telefoonnummer 0900 – 288 77 66.