Veelgestelde vragen over bestellen
Hoe kan ik een artikel zoeken?
Je kunt een artikel opzoeken door gebruik te maken van de zoekbalk bovenaan de pagina. Je voert simpelweg de naam van het artikel in en klikt daarna op het vergrootglas.
Je kunt ook een product opzoeken door gebruik te maken van de tabbladen in het menu bovenaan homepage.
Je kunt ook een product opzoeken door gebruik te maken van de tabbladen in het menu bovenaan homepage.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Waarom moet ik een account aanmaken?
Op de pagina die verschijnt na aanmaken van een account kunt je je gegevens bekijken en eventueel wijzigen. Ook je orderhistorie is daar zichtbaar. Dit is ook de plek om je aan of af te melden voor de nieuwsbrief.
Kan ik ook artikelen lenen bij Vegro?
Dat kan zeker en is kosteloos. Alle informatie vindt u op onze adviespagina over lenen.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Zodra u een bestelling wilt annuleren, verzoeken wij u zo snel mogelijk contact op te nemen. Is uw bestelling al verzonden, dan kan er niet meer worden geannuleerd. Wel kunt u na ontvangst conform onze voorwaarden de artikelen retour zenden.
Betaal ik de huurprijs per dag, per week of per maand?
De huurprijs die staat vermeld bij de artikelen is de prijs per dag. Elke vier weken ontvangt u een factuur.