Veelgestelde vragen over afspraak maken in de winkel
Waarom zou ik een afspraak maken in een Vegro zorgwinkel?
Bij Vegro krijg je persoonlijk advies van deskundigen die met je meedenken over jouw zorgbehoeften. Je kunt verschillende rollators direct uitproberen. Dit helpt je om een weloverwogen keuze te maken die perfect aansluit bij jouw situatie.
Hoe maak ik een afspraak in de winkel?
Een afspraak maken is eenvoudig. Vul het afspraakformulier in op onze website en geef je voorkeuren aan. Binnen 48 uur (op werkdagen) neemt een van onze medewerkers contact met je op om een geschikte tijd voor je winkelbezoek te plannen.
Wat gebeurt er tijdens mijn afspraak in de zorgwinkel?
Tijdens je afspraak kun je persoonlijk advies krijgen en de rollator die je op het oog hebt uitgebreid testen. Onze deskundigen begeleiden je stap voor stap, zodat je zeker weet dat je de juiste rollator kiest die perfect aansluit bij jouw behoeften.
Is het uitproberen van een hulpmiddel vrijblijvend?
Ja, het uitproberen van hulpmiddelen in onze zorgwinkels is geheel vrijblijvend. Je bent niet verplicht om een aankoop te doen na je afspraak. Je kunt eerst rustig nadenken over je keuze.
Kan ik de rollator meteen meenemen na mijn afspraak?
Rollators zijn vaak direct op voorraad en kunnen meteen worden aangeschaft en aangepast aan jouw persoonlijke voorkeuren. Wil je een specifieke kleur of model dat niet op voorraad is? Dan wordt de rollator besteld en ontvang je deze meestal binnen 3 werkdagen thuis.
Kan ik ook persoonlijk advies aan huis krijgen?
Natuurlijk! Als je de voorkeur geeft aan persoonlijk advies aan huis, kun je eenvoudig een afspraak maken met onze adviseur. Deze komt met het hulpmiddel bij je thuis om je te begeleiden en al je vragen te beantwoorden.
Lees hier meer over de adviseur aan huis.
Lees hier meer over de adviseur aan huis.