Filters

Veelgestelde vragen over aanmelden scootmobielservice

Ja, binnen 1 week in de vorm van een verzekeringssticker, polisblad en de polisvoorwaarden.

Ja, binnen 1 week in de vorm van een welkomstmap met hierin onder andere informatie over de app om pechhulp te melden en het alarmnummer.
Dit zou alleen voor moeten komen als je vlak na het afsluiten van de verzekering een controle van de politie krijgt of bij een ongeval betrokken raakt. Vervelend dat dit gebeurt! Wanneer je al een polisblad hebt ontvangen kun je deze gebruiken. Heb je ook nog geen polisblad? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0900 – 288 77 66. We gaan dan zo snel mogelijk een polisblad voor je regelen.
Wat vervelend dat je zo snel pech hebt! Neem telefonisch contact met ons op via 0900 – 288 77 66, wij brengen je in contact met Scootmobiel Hulpdienst.
Je kunt de opzegging of wijziging telefonisch of schriftelijk doorgeven. Je bereikt ons telefonisch via 0900 – 288 77 66. Je kunt ons e-mailen via verkoopbinnendienst@vegro.nl.

Wil je ons per post bereiken, dan is dit ons adres:

Vegro Verpleegartikelen
T.a.v. Verkoop Binnendienst
Postbus 227
2160 AE Lisse
Nieuwsbrief
Geef uw e-mailadres op en ontvang onze gratis nieuwsbrief.
Laden
Laden