Filters

Retourneren

Bij ons kan je de meeste artikelen retourneren, mits ze in de originele, onbeschadigde verpakking zitten. Uitzonderingen zijn hygiëneproducten waarvan de verzegeling is verbroken en maatwerkartikelen, zoals een op maat gemaakte sta-op stoel of aangepaste rollator.
Voor leen- en huurartikelen:
Je kunt je leen- of huurhulpmiddel na gebruik inleveren bij een van onze winkels of uitleenpunten. Ook kun je een ophaalverzoekindienen via onze website of telefonisch contact met on opnemen via 0900 - 288 77 66 (lokaal tarief).

Meestal kunnen we jouw hulpmiddelen de volgende dag ophalen (met uitzondering van zondag).
We komen het gehuurde artikel ophalen, mits je het online hebt besteld. Heb je een gehuurd artikel zelf in de winkel opgehaald, maar wil je het later toch laten ophalen? Dan betaal je de helft van het bezorgtarief (€ 10,-, € 20,- of € 40,-), afhankelijk van het artikel.

Voor koopartikelen:
Je kunt jouw artikel(en) terugsturen aan:

Vegro Zorgservices
Ambachtsweg 26
2222 AL Katwijk

Maak gebruik van het Retourformulier voor verkoopartikelen of het Modelformulier voor herroeping. Voeg dit formulier toe aan je retournering.

Wil je het artikel terugsturen omdat het bijvoorbeeld beschadigd is of verkeerd is geleverd? Neem contact op met onze afdeling Verkoop.

Indien het artikel door ons bij je is bezorgd, kunnen wij het ook bij jou ophalen. Hiervoor rekenen wij hetzelfde bedrag als onze bezorgservice (€17,50 tot maximaal €35,-). Neem hiervoor contact op met de afdeling Verkoop.
Wil je een gekocht artikel retourneren? Dan heb je 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen, te rekenen vanaf de dag dat je het hebt ontvangen.
Vegro zorgt ervoor dat je het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten die je hebt betaald) zo snel mogelijk terugkrijgt. We betalen het geld binnen 14 dagen terug, wanneer we het product hebben ontvangen. De verzendkosten van de heenzending krijg je alleen terug als je de hele bestelling retourneert. De kosten die je zelf hebt betaald om het product terug te sturen, krijg je niet terug. Het bedrag wordt teruggestort via dezelfde betaalmethode waarmee je hebt betaald.
Vegro volgt de wettelijke garantievoorwaarden. Dit betekent dat een artikel moet voldoen aan de redelijke verwachtingen. Als dat niet het geval is, zijn wij verplicht om het artikel kosteloos te herstellen of te vervangen.
Als er iets mis is met het geleverde product, neem dan telefonisch contact met ons op. Je kan het artikel kosteloos aan ons retourneren. Voor sommige artikelen geldt daarnaast een fabrieksgarantie, waarvoor je eveneens contact met ons kan opnemen.
Alle vragen

Retourneren

Op deze pagina vind je de meestgestelde vragen over het ruilen en retourneren van zorgproducten. Houd er rekening mee dat leen-, huur- en koopproducten elk een eigen retourprocedure hebben. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

WhatsApp

Binnen 30 minuten reactie.

Op werkdagen van 08.00 - 20.00 uur. 

In het weekend van 08.00 - 18.00 uur.

Stuur WhatsApp 

Contactformulier

Binnen 1 werkdag een reactie. 

Stuur bericht

Via telefoon

7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.

Bel (lokaal tarief): 0900 - 2 88 77 66

Laden
Laden