Telefonietraining
De economie groeit en de klant wordt ondersteund door het internet. Door deze ontwikkelingen wordt de klant veeleisender en ongeduldiger (en terecht). Hierdoor moet de ontwikkelingen van medewerkers aan de telefoon steeds worden ontwikkeld. Kwaliteit wordt belangrijker dan kwantiteit.
In deze 24- uurs economie verwachten klanten steeds meer van organisaties. Zij zijn mondiger en ongeduldiger geworden. Mede door deze ontwikkelingen wordt meer verwacht van medewerkers aan de telefoon. Buiten uitstekende communicatieve vaardigheden dienen zij meer kennis van zaken te hebben en moeten zij klanten sneller en vriendelijker te woord kunnen staan.
Voorwaarde voor deze training is dat gebruik gemaakt kan worden van huidige gespreksopnamen. Deze worden uitsluitend gebruikt voor trainingsdoeleinden om toe te werken naar een maximaal resultaat.
In deze 24- uurs economie verwachten klanten steeds meer van organisaties. Zij zijn mondiger en ongeduldiger geworden. Mede door deze ontwikkelingen wordt meer verwacht van medewerkers aan de telefoon. Buiten uitstekende communicatieve vaardigheden dienen zij meer kennis van zaken te hebben en moeten zij klanten sneller en vriendelijker te woord kunnen staan.
Inhoud
Tijdens deze training worden huidige gesprekken geanalyseerd, om zo gezamenlijk tot verbeterd klantcontact te komen. Daarnaast wordt stilgestaan bij het aspect klantenservice. De volgende onderwerpen komen aan bod:- actief luisteren;
- empathisch vermogen;
- het model: de 5 A’s;
- verschillende vormen van communicatie;
- werken volgens het monitoringsformulier.
Doelgroep
Deze training is geschikt voor iedereen werkzaam in een telefonisch servicecentrum, waarbij u de klant telefonisch zo goed mogelijk te woord wilt staan.Voorwaarde voor deze training is dat gebruik gemaakt kan worden van huidige gespreksopnamen. Deze worden uitsluitend gebruikt voor trainingsdoeleinden om toe te werken naar een maximaal resultaat.
Gerelateerd: