Telefonietraining

De economie groeit en de klant wordt ondersteund door het internet. Door deze ontwikkelingen wordt de klant veeleisender en ongeduldiger (en terecht). Hierdoor moet de ontwikkelingen van medewerkers aan de telefoon steeds worden ontwikkeld. Kwaliteit wordt belangrijker dan kwantiteit.

In deze 24- uurs economie verwachten klanten steeds meer van organisaties. Zij zijn mondiger en ongeduldiger geworden. Mede door deze ontwikkelingen wordt meer verwacht van medewerkers aan de telefoon. Buiten uitstekende communicatieve vaardigheden dienen zij meer kennis van zaken te hebben en moeten zij klanten sneller en vriendelijker te woord kunnen staan.


Inhoud

Tijdens deze training worden huidige gesprekken geanalyseerd, om zo gezamenlijk tot verbeterd klantcontact te komen. Daarnaast wordt stilgestaan bij het aspect klantenservice. De volgende onderwerpen komen aan bod:
  • actief luisteren;
  • empathisch vermogen;
  • het model: de 5 A’s;
  • verschillende vormen van communicatie;
  • werken volgens het monitoringsformulier.

Doelgroep

Deze training is geschikt voor iedereen werkzaam in een telefonisch servicecentrum, waarbij u de klant telefonisch zo goed mogelijk te woord wilt staan.

Voorwaarde voor deze training is dat gebruik gemaakt kan worden van huidige gespreksopnamen. Deze worden uitsluitend gebruikt voor trainingsdoeleinden om toe te werken naar een maximaal resultaat.
Laden
Laden
Waarom Vegro?
Uit voorraad leverbaarUit voorraad leverbaar
Snelle leveringSnelle levering
Met ruim 60 winkels altijd in de buurtAltijd in de buurt
Klantenservice 24/7Klantenservice 24/7 0900 - 2 88 77 66 
Winkels
  • Bezoek één van onze winkels.
  • Altijd een winkel bij u in de buurt!
Vegro Nieuwsbrief
Ontvang regelmatig tips over positieve gezondheid en blijf op de hoogte van de laatste aanbiedingen en evenementen.

Max. 1 nieuwsbrief per week, uitschrijven altijd mogelijk


Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten