Persoonlijk advies aan huis. Vegro zorgt ervoor.
Vrijblijvend advies afgestemd op jouw behoeften.
Direct naar afspraak maken''Fijn dat de adviseur zo goed luisterde'' - Greetje (83)
Bij Vegro denken we niet in beperkingen, maar in mogelijkheden. We luisteren, denken mee en adviseren. Want niets is zo persoonlijk als zorg.
Kun je niet naar één van onze winkels komen? Of wil je gewoon graag een scootmobiel, sta-op stoel, rolstoel of rollator proberen in je eigen omgeving, voordat je tot aanschaf overgaat? Dat begrijpen we maar al te goed!
Onze adviseur aan huis helpt je graag. Op deze pagina leggen we je graag uit wat je kunt verwachten van onze adviseur aan huis. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Mobiel blijven, mee blijven doen, je zelfstandigheid niet verliezen of gezond en comfortabel zitten? Wat je doel ook is; de adviseur aan huis van Vegro denkt met je mee!
Maak hier een afspraak met een van onze adviseurs
Wat is een adviseur aan huis?
Een adviseur aan huis is bij Vegro een absolute held. Zij zijn de mannen en vrouwen die langsgaan om persoonlijke zorgvragen te beantwoorden. En ze denken met je mee over praktische oplossingen. Vaak is er veel meer mogelijk dan je denkt. Onze adviseurs zijn getraind om jouw wensen te vertalen naar het voor jou het beste hulpmiddel.
Het maken van een afspraak verplicht je tot niets. De afspraak is 100% vrijblijvend. Wil je het hulpmiddel direct kopen? Dat mag. Het papierwerk regelen we later. Denk je er liever nog even over na? Dat is natuurlijk ook helemaal goed.
Waarom een adviseur aan huis van Vegro?
In jouw omgeving proberen
Uittesten van (zorg)hulpmiddelen. Bij jou thuis en in je eigen buurt. Jou je leven (weer) laten leven is ons doel.
Vrijblijvend persoonlijk advies
Geen vraag van jou blijft onbeantwoord. Wat je wensen ook zijn.
Beoordeeld met een 8.9
Door 6000+ klanten bij Kiyoh, partner van Thuiswinkel Waarborg. Bekijk alle reviews
Wat kan ik verwachten als ik een afspraak maak?
Stap 1 Jouw wensen, jouw hulpmiddel
Waarschijnlijk heb je zelf al een idee wat voor soort hulpmiddel voor jou geschikt is. Geef dat aan in het afspraakformulier. Je kunt ook aangeven welke wensen en behoeften je hebt. En welke eisen je hebt betreffende het hulpmiddel.
Stap 2 Laat je gegevens achter (in 2 minuten)
In het afspraakformulier vind je invulvelden. Vul deze in. We gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen over de afspraak met de adviseur aan huis. We vragen je ook wanneer we je het best kunnen bellen om een afspraak in te plannen.
Stap 3 We nemen contact met je op (binnen 48 uur)
Binnen 48 uur (op werkdagen) neemt een medewerker van de klantenservice contact met je op. Eventuele vragen die je hebt kun je alvast stellen aan de medewerker die je belt. Wij stellen je ook wat vragen, zodat we zeker weten dat de adviseur aan huis de juiste hulpmiddelen meeneemt. Samen kijken we naar een geschikt moment waarop de adviseur langs kan komen.
Stap 4 De adviseur aan huis komt bij je langs (60 min - 90 min)
De adviseur aan huis komt langs op het afgesproken tijdstip. Je hebt de gelegenheid om al je vragen te stellen. En je kunt de hulpmiddelen naar hartenlust uitproberen. De afspraak met de adviseur aan huis duurt meestal tussen de 60 minuten en anderhalf uur. Afhankelijk van de complexiteit van het hulpmiddel. Een rollator is bijvoorbeeld eenvoudiger uit te leggen dan een scootmobiel of sta-opstoel.
Stap 5 Wil je het hulpmiddel kopen? (Mag wel, hoeft niet)
Fijn dat je een passend hulpmiddel hebt gevonden! Heeft de adviseur een hulpmiddel bij zich welke je direct wilt kopen? Dat mag. Je kunt direct pinnen, dus geen gedoe met cash. Moet het hulpmiddel besteld worden? Dan heb je deze vrijwel altijd binnen 3 werkdagen in huis. Wil je er nog even over nadenken? Geen probleem! De afspraak is 100% vrijblijvend.
Let op: op maat gemaakte hulpmiddelen, zoals een sta-opstoel, hebben een gemiddelde levertijd van acht tot twaalf weken. Maar dan heb je wél jouw perfecte sta-opstoel: helemaal gemaakt op maat. Voor dat welverdiende steuntje in de rug!