Revalideren
Iedereen wil graag zo snel en goed mogelijk revalideren na bijvoorbeeld ziekte, longklachten of een langdurige ziekenhuisopname. Wij geven tips om zo snel mogelijk te herstellen.
Ben jij aan het herstellen van iets, bijvoorbeeld een ziekte of ongeval? Wij willen jou daar graag bij helpen. De kans is namelijk groot dat jouw lichamelijke conditie niet meer hetzelfde is als eerst. Je vindt hier informatie die jou helpt bij het revalideren. Bijvoorbeeld over hoe je krukken gebruikt, maar ook hoe je na een ziekte of ziekenhuisopname jouw conditie weer terugkrijgt.
Je kunt hulpmiddelen online of telefonisch bestellen en laten thuisbezorgen, maar ook telefonisch laten reserveren bij een van onze winkels en uitleenpunten .
Wil jij jouw hulpmiddel ophalen in een winkel of bij een uitleenpunt? Neem dan telefonisch contact op met onze Klantenservice via 0900 - 2 88 77 66 (24 uur bereikbaar). Zij kunnen de beschikbaarheid voor jou nakijken en eventueel een reservering maken. Jouw gewenste artikel wordt dan niet naar jou opgestuurd, maar deze haal jij zelf op bij de afgesproken Vegro winkel of uitleenpunt.
Bij veel koopartikelen geldt: voor 16:00 besteld is morgen in huis. Daarna streven wij ernaar om zo snel mogelijk, maar binnen drie werkdagen jouw bestelling te leveren. Indien de artikelen niet op voorraad zijn, nemen wij contact met jou op. Voor huur- en uitleenartikelen geldt: vandaag vóór 21:00 besteld, de volgende werkdag in huis. Wanneer je een hulpmiddel aanvraagt in een winkel of uitleenpunt, dan kun je het in de meeste gevallen direct meenemen. De voorwaarden vind je in onze algemene voorwaarden.
Als jij met spoed een hulpmiddel nodig hebt, neem dan contact op met onze Klantenservice via 0900 – 2 88 77 66 (24 uur per dag bereikbaar). Onze chauffeurs kunnen meestal binnen enkele uren het hulpmiddel bij jou thuisbezorgen en eventueel monteren.
Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor jou klaar!