Wat is uw oplossing?

maandag 24 maart 2014

Hoe blijft Nederland langer thuis? Is uw idee €5.000,- waard?                                                                                                                                                                                                                                                                        
Samen met de NOVU (Nederlandse Orde van Uitvinders) is Vegro op zoek naar dé oplossing van 2014. Wij dagen heel Nederland uit deel te nemen aan de NOVU innovatie challenge en mee te denken over de trend van dit moment: langer zelfstandig wonen. Het beste productidee ontvangt €5.000,- en wordt mogelijk geproduceerd in een waar eindproduct.

Zolang de mogelijkheid er is blijft men graag liever thuis wonen in de eigen vertrouwde omgeving, zonder te veel afhankelijk te zijn. Ook de overheid richt zich op langer en zelfstandig thuis wonen. Zo is het aantal plaatsen in verzorgingshuizen tussen 1980 en 2010 gedaald van 150.000 naar 84.000. Daar tegenover staat dat het aantal ouderen boven de 80 jaar sindsdien is verdubbeld. We hebben te maken met serieuze veranderingen in onze maatschappij waarbij we graag de zelfstandigheid willen behouden. Hulpmiddelen in huis spelen hierin een grote rol.

NOVU en Vegro dagen Nederland uit hierover mee te denken in de breedste zin van het woord. Want wat of welk nieuw hulpmiddel kan ons helpen om langer en comfortabel thuis te wonen en zal in de toekomst als onmisbaar kunnen worden beschouwd?

Vegro ziet uit naar slimme en innovatieve oplossingen. Een deskundige jury selecteert de 10 beste inzendingen, welke middels een prototype vorm zullen krijgen. De beste oplossing zal op 12 december 2014 worden gepresenteerd en het concept wordt, bij gebleken geschiktheid, op de markt gebracht en geëxploiteerd in meer dan 60 thuiszorgwinkels.

Wacht niet te lang! De deadline voor het aanleveren van uw innovatieve idee is 30 april aanstaande!
Kijk snel op www.novu.nl/25jaar

8.2
373 Thuiswinkel reviews

Na bijna een week had ik de bestelde producten nog niet in huis. Ik heb toen telefonisch naar de reden gevraagd. Het was de bedoeling dat ik eerst het bericht moest overmaken en daarna werden de bestelde producten verzonden. Ik dacht echter dat ik de factuur pas moest betalen nadat ik de producten ontvangen had. Mijn fout werd door uw medewerkster zeer goed opgelost: handmatig werd de gedane bestelling doorgegeven en afgeleverd door of Vegro of Post nl. en kon na levering alsnog betaald worden. Dit heb ik als een zeer goede service ervaren. En zal dit ook zeker aan anderen melden.

Cora 19-5-2017 13:58:15 meer...

Veilig winkelen

  • Veel producten op voorraad
  • Snelle levering
  • Veilig online betalen
  • Gratis klantenservice (24 uur / 7 dagen per week)