Het Vegro Symposium 2013 was een groot succes

dinsdag 05 november 2013
Vegro Symposium

Op 10 september jl. vond de eerste editie van het Vegro Symposium plaats op de Nyenrode Business Universiteit in Breukelen. Tijdens het symposium stond het thema ‘Wie is de klant’ centraal. De klant moet immers centraal staan, maar gebeurt dat ook altijd? Prikkelende sprekers zoals Herman Konings en Willem Vermeend namen de deelnemers mee in hun visie op de positie van de klant in het huidige (zorg)landschap, het gedrag van de klant en de klant van de toekomst.

Bekijk de video voor een korte sfeerimpressie van dit symposium. 

8.2
373 Thuiswinkel reviews

Na bijna een week had ik de bestelde producten nog niet in huis. Ik heb toen telefonisch naar de reden gevraagd. Het was de bedoeling dat ik eerst het bericht moest overmaken en daarna werden de bestelde producten verzonden. Ik dacht echter dat ik de factuur pas moest betalen nadat ik de producten ontvangen had. Mijn fout werd door uw medewerkster zeer goed opgelost: handmatig werd de gedane bestelling doorgegeven en afgeleverd door of Vegro of Post nl. en kon na levering alsnog betaald worden. Dit heb ik als een zeer goede service ervaren. En zal dit ook zeker aan anderen melden.

Cora 19-5-2017 13:58:15 meer...

Veilig winkelen

  • Veel producten op voorraad
  • Snelle levering
  • Veilig online betalen
  • Gratis klantenservice (24 uur / 7 dagen per week)